CRONICA DE SPECTACOL

CRONICA SPECTACOL – Limpede nu auzi decât cu inima – 0 grade cu soare

Limpede nu auzi decât cu inima - 0 grade cu soare (Centrul de Creație Maidan, Cluj Napoca)   Scenariu: Filip Odangiu și Diana Aldea  Regia: Filip Odangiu Actori: Ferenc Sinko (Radomil Seretlean)            Ioana Cojcărescu (Vera Seretlean)            Maria Pandrea (Mara Seretlean)            Ingrid Neacșu (notarul, ospătar)   În a treia seară a Festivalului Teatrului Tănăr, pe scena…
Citeste mai mult

CRONICA SPECTACOL – 0⁰ – CU SOARE

O⁰ - CU SOARE             „Nu-nțeleg nimic! Nu-nțeleg!” îi spune Vera, în primăvara iubirii, lui Radomil. El râde și o înțelege. În general, el înțelege mai mult din ce se petrece cu ei doi, oameni care traversează experiența iubirii. Când nu-nțelegi nimic, ai totuși avantajul că poți înțelege ce dorești. Cei doi iau masa împreună.…
Citeste mai mult

IMPRESII DUPĂ SPECTACOL…

DUPĂ SPECTACOL... Julika îl iubește pe Liliom, chiar dacă acesta se poartă urât cu ea. El e agresiv și nerezonabil. Ea este angelică. Se întâmplă așa din pricina iubirii, care te face orb. Nu mai vezi nimic, ai impresia că ai fost lovit cu inima, așa cum spune Julika. Amândoi, Julika și Liliom, au un…
Citeste mai mult

CRONICĂ DE SPECTACOL – LILIOM – MERGI CU DOMNUL!

LILIOM – MERGI CU DOMNUL! Autor al unui roman celebru, „Băieții din strada Pál” (1906), Ferenc Molnár publică în 1909 o încântătoare piesă de teatru, „Liliom: Ofițerul de gardă”. Scenariul piesei regizate de Andrei Huțuleac este, așadar, excelent din start, și la fel este și punerea în scenă, așezată inspirat între tradiție și inovație. Decorul…
Citeste mai mult

CRONICA DE SPECTACOL – FIUL – MUTĂ DUREREA!

FIUL – MUTĂ DUREREA!   Spectacolul trupei din Oradea, „Fiul”, de Florian Zeller, în regia lui Bobi Pricop, prezintă suferința unui adolescent și a familiei acestuia, în urma separării celor doi părinți. În centrul atenției se află cazul lui Nicolas, un tânăr care trece prin depresie, declanșată imediat după divorțul părinților. Băiatul nu se mai…
Citeste mai mult

CRONICA DE SPECTACOL – FIUL – CE SE ÎNTÂMPLĂ CU TINE?

FIUL - CE SE ÎNTÂMPLĂ CU TINE?   FIUL, excelentul spectacol al Teatrului de Stat Regina Maria din Oradea, are recomandare de vârstă (14+). Pe bună dreptate, căci este greu să asiști două ore la istoria dramatică a unui adolescent care se confruntă cu depresia. Tată și fiu, actorii Richard și Robert Balint creează roluri…
Citeste mai mult

CRONICĂ DE SPECTACOL – Despărțiți din dragoste. Prietenie sau dușmănie?

Despărțiți din dragoste. Prietenie sau dușmănie? Decorul este mereu primul care „vorbește” publicului despre ce urmează să vadă. Spectacolul „Despărțiți din dragoste”, în regia lui Marius Gâlea, s-a bucurat de un decor simplu cu o tentă de romantism. Un felinar aprins lângă banca din parc arată că acțiunea se petrece sub clar de lună, iubirea…
Citeste mai mult

CRONICĂ DE SPECTACOL – Despărțiți în dragoste. Muncă sau noroc?

Despărțiți în dragoste. Muncă sau noroc? Spectacolul „Despărțiți din dragoste” în regia lui Marius Gâlea se desfășoară într-un decor alcătuit din câteva elemente. Cea mai importantă este banca, martor al momentelor de îndoială prin care trec personajelor, al clipelor de renunțare, de bucurie și de iubire. Să-i spunem iubire, cel puțin la nivel declarativ. Un…
Citeste mai mult

Monica Ionescu – CRONICĂ DE SPECTACOL – Despărțiți din dragoste

Teatrul Roșu  din București  ne-a pus față în față cu frumoasele și comicele noastre  angoase  moderne prin onesta  interpretare a actorilor Conrad Mericoffer, Ana Odagiu și Marius Gâlea, în piesa Despărțiți din dragoste. Teama de a nu fi iubit, lipsa motivelor de a rămâne în viață, frica de a fi un eșec în ochii cunoscuților,…
Citeste mai mult

Alexia-Maria Olteanu: Lume, stai în loc!

Lume, stai în loc!   Simbolistica principală a spectacolului „Omul care a mâncat lumea”, în regia inspirată a  lui Vlad Trifaș, rezidă în imaginea orologiului pictat în culori vii, ascuns privirii grăbite. Mașinăria timpului jonglează cu trecutul și cu viitorul. Dilema principală a tânărului Finl este de ce nu poate opri timpul, atunci când are…
Citeste mai mult

CRONICĂ DE SPECTACOL – 8 TAȚI

,,Nu știa că exist și tocmai de aceea nu m-a îngăduit LUI.”             Oameni ieșind din căsuțe prin acoperișurile minuscule, versurile lui Johnny Cash fredonate parcă fără vreun scop anume, siluete proiectate în ferestre și Nico. Nico fără un tată, dar cu alți opt. Piesa ,,8 tați” vorbește despre importanța…
Citeste mai mult

Mihaela Nicolae: EROINELE. UN STEAG ALB NUMIT DORINȚĂ

EROINELE. UN STEAG ALB NUMIT DORINȚĂ Mihaela Nicolae Undeva, pe o insulă, părăsită de Tezeu, Ariadna își plânge soarta. Urcată pe stânca cea mai înaltă, fluturând un imens steag alb, poate un cearșaf de mătase, Ariadna seamănă cu Statuia Libertății. Sau cu o coloană de templu grecesc. O barcă de salvare acostează la țărm. Cele…
Citeste mai mult

Denisa Apostol – MIORIȚA. IEȘIREA DIN CERC

MIORIȚA. IEȘIREA DIN CERC   Se lasă umbrele inerte peste colțul cel gri de rai. Din aglomerarea de forme nu poți distinge, la început, decât șuba albă a unui cioban prea tânăr și conturul de aer al unui fluier de os. Șuba miroase puternic a saivan. Se simte mirosul acesta până departe, în sală. E…
Citeste mai mult

Amalia Gabriela Șerbu – Impresii spectacol – Miorița

Revizitarea unui text definitoriu pentru spațiul cultural românesc, Miorița, un mit literar întemeietor, este un exercițiu dificil și primit, de obicei, cu reticență, atât de publicul tânăr - care nu mai este interesat de teza specificului național și nu mai este conectat la un anumit mod de a trăi, de a-și reprezenta viața și moartea,…
Citeste mai mult

Sofia Catarina Șerbu – Impresii spectacot – Miorița

Miros de oi pulverizat în sală. Fum. Liniște. Un ciobănaș care cade într-un somn adânc și se identifică total cu spațiul de legendă pe care-l alimentează. Oițe care iau onomatopeic în stăpânire sala. Ciobanii, câinele, frumusețea raiului natural. - Mitul, balada.  Urmeză o oaie care vorbește. Urmează transhumanța. Ați urmărit o fată care se simte…
Citeste mai mult

Măsuri care privesc accesul şi contactul cu publicul

  1. La intrare se va efectua un triaj observaţional şi nu se va permite accesul persoanelor care prezintă simptome de infecţie respiratorie (tuse, strănut, rinoree), temperatura max. 37,3.
  2. Se va realiza termometrizarea spectatorilor/vizitatorilor. Persoanele care refuză să le fie verificată temperatura nu vor avea acces în locaţie;
  3. Accesul publicului va fi permis numai în condiţiile purtării de mască (medicală/non-medicală) pe toată durata evenimentului. Pentru a oferi o protecţie eficace, masca trebuie să acopere gura şi nasul;
  4. Accesul în spaţiu se face cu respectarea de către participanţi a distanţării de minimum 1,5 m;
  5. Persoanele îşi vor dezinfecta mâinile cu dezinfectant avizat pe bază de alcool care va fi pus la dispoziţie la intrare;
  6. Intrarea/ieşirea sunt separate, unice, pentru facilitarea menţinerii distanţei fizice;
  7. Accesul se face pe timpi cu până la o oră înainte de eveniment pentru a evita aglomeraţia.
  8. Bilete NU vor avea locuri nominale.
  9. Bilete se pot achiziționa doar online sau de la Agenția de Bilete a Teatrului „George Ciprian” situată bdul. Nicolae Bălcescu nr. 37
  10. Intrarea în sală se face în ordinea venirii începând cu primul loc marcat din primul rând disponibil. (Rândul C)
  11. În ziua spectacolului biletele se pot achiziționa de la Agenția de Bilete a Teatrului „George Ciprian” situată bdul. Nicolae Bălcescu nr. 37sau online cu maxim 30 de minute înainte de spectacol.
  12. Biletele vor fi scanate; se va evita ruperea sau atingerea biletelor;
  13. Participanţii au obligaţia purtarea măştii de protecţie;
  14. În cazul utilizării toaletelor se va respecta distanţa obligatorie de minimum 1,5 m;
  15. După şi/sau înaintea fiecărui eveniment se realizează dezinfectarea cu substanţe biocide autorizate a tuturor scaunelor, pufurilor etc.;
  16. Se interzice consumul de mâncare şi băutură în locaţie.